söndag 8 juni 2008

Pysselträffen...

är slut och jag har kommit hem igen! Det är superkul men jag känner mig ganska trött just nu!

Jag fick gjort två kort och en layout! Layouten är hemlig än så länge, men korten kan jag visa!

Först ut ett med mina Doodle Factory stämplar! Fick låna Trollmors ProMarker pennor, men det var inget jag fastnade för som tur var! Jag håller mig till distresserna när det ska målas stämpelmotiv!
Sedan fick jag låna denna underbara stämpel av Jatta! Även denna målad med PM pennorna.
Ni glömmer väl inte bort min utmaning?? Ni har hela månaden på er att göra något! Jag har fått in några bidrag men fler är välkomna!

//Ewonne

6 kommentarer:

Aud sa...

Så utrolig masse lekkert å se i bloggen din! Du er kjempe-kreativ for tiden!

Etter jeg så den supre Fiskars punchen her i bloggen din, måtte jeg bare bestille den med en gang fra USA, gleder meg til den kommer! ;o)

Aud sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lisbet sa...

Härliga hus.....jätteläckert

Anonym sa...

Åh, du gör såååå fina kort!!!!!
Jag lägger in en länk till dig på min scrappingsida, så jag hittar tillbaka lätt. Hoppas det är ok?

kram Milo AOS

Muffin sa...

Meeen, så läckra kort - kanonfina!! Så avis jag blir på din DF-stämpel med husen, den är jag väldigt sugen på. Ska bara stärka upp pysselkassan lite, sedan ska jag beställa mer från DF!
Du e så dukti'...=o)

Ulrika aka LillBlomman sa...

Där var han ju den lilla godin´gen, vilket coolt kort!! Var inte överens med mina pennor rätt länge men nu är de ok, men som Distresserna är de INTE!! Ha de gott!