måndag 3 augusti 2009

-1,2 kg....

på två veckor! Och det trots en massa vin och lite annat onyttigt under semestern!! Jag är nöjd :) Det är väl första gången på flera år som jag gått ner och inte upp under en semester... Igår när jag ställde mig på vågen så visade den bara -0,3 men eftersom det är måndagar som är min vägdag så vägde jag mig idag också och då blev det ytterligare 0,9 kilo minus. Kanske kommer jag att nå mitt mål tills vi åker i november iaf! Sammanlagt har jag gått ner 14 kg nu och det är inte så väldigt långt kvar till mitt mål nu!

Nu är det bara 2 dagar kvar av min semester, börjar jobba på torsdag, fast det är skönt att det bara är två dagar och sen är det iaf helg igen!

Jag har blivit belönad med två stycken KAOS awarder, fick en av Ulrika precis innan semestern och när jag kom hem låg det en från Wildärtan! Tusen tack tjejer, både för de underbara korten och de allra finaste orden ni hade skrivit om mig *rörd*. Bilder på korten kommer här i bloggen, ska bara få tummarna loss att fota dem ♥♥♥

Nu ska jag gå och laga godaste tacogratängen som ska avnjutas med ett glas vin på balkongen sen!

2 kommentarer:

Wildärtan sa...

Var så god, det är inte mer än rätt att du får några stycken, tycker jag:-)

Om du fotar dem nån gång så kanske jag kan få låna fotot av dig? Mitt blev så historiskt suddigt *suck*

Kramar de mass och riktigt bra gjort med vikten! Jag håller oxå på:-D

Anonym sa...

Hi Ewonne..
Hope your having a great week..
Your CB card this week is stunningly beautiful...:)x