onsdag 17 september 2008

Till dig min vän...

står det på detta kort, men vem det är till det vet jag inte än :) Ett kort jag gjorde bara för att, men det hade varit bättre om jag hade gjort ett kort till min styvfar som fyller år i morgon, vilket jag kom på när jag satt på jobb idag. Så nu får han ett kort som jag hade liggandes istället... Jag som brukar lägga lite tanke bakom när jag gör kort till någon, men så blev det inte denna gång!

For you my friend, does this card say, don't know who I'll give it to, I just made it. It would have been better if I made one for my stepfather who's birthday is tomorrow, which I remembered at work today! So now he have to settle for a card that I already had instead of a custom made that I usually send...




//Ewonne

10 kommentarer:

Anonym sa...

Du får alltid till alla detaljer så fint när du gör något, och det känns riktigt härligt att se!! Du är verkligen en enormt stor inspirationskälla!!

Jozebelle sa...

Ja lika inspirerande som det brukar vara!!!! MMMMmmmmyser bland dina fina sker...

kram
Ann-Marie

Anonym sa...

Underbart kort! Lyckos den som får det! :)

Örnen sa...

Jättevackert!
Jag gillar verkligen alla läckra detaljer.

Nina sa...

Ah, wow. Alldeles perfekt och bara tokläckert!!

Anonym sa...

Ruskprick och Knorrhane va fina grejer du gjort!!!! Ses snart! Kraaam....

Ika sa...

Wow vilket snyggt kort!
Snygga detaljer som vanligt.
Härliga papper.

Kram Ika

Ulrika aka LillBlomman sa...

Så härligt asiatiskt det blev! Som ett körsbärsträd i full blom! Oj, vad poetisk jag blev då! Hi, hi! Underbart!

Hjärtan på tråd sa...

Vilket underbart kort!!

Misspyssel/Cecilia sa...

underbara kort jag älskar ju rosa och grön är inte heller fel så jag föll pladask..