onsdag 13 augusti 2008

Jisses vad mycket....

som hinner hända i cybervärlden när man är borta ett tag! Det är trådar på forum, bloggar och mail som ska gås igenom! Det kommer att ta en stund känns det som!

Ett mail som var roligt att läsa efter hemkomsten var ett jag fick från Gypsy Rose Paperie, där jag har gått vidare till top 15 omgången till deras gäst designer call!! Nu är det väl bara att hålla tummarna att det går hela vägen ;)

Denna vecka har jag med ett kort på Kortskissen, kika gärna in för att se skissen och de andra tjejernas superfina tolkningar!

There is a lot happening in cyberspace when you're away for a while! There's posts on message boards, blogs and email to go through. It's sure going to take me a while to do that!

One mail I enjoyed reading was the one I recieved from Gypsy Rose Paperie, where I made it to the top 15 in their guest designer call. So now it's just to wait and see if I make it all the way :)

I made a card for this weeks sketch at Kortskissen, go there to have a look at the sketch and the other girl's adorable cards!




//Ewonne

5 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Ljuvligt och vilka snygga färger! Vad är det för märken på alla dina blingswirlar? Blev ju lite biten nu! Kramen!

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

For ett flott kort! Deilige farger.

Zarah sa...

Haha! Du seeer vad rätt jag har när jag bestämmer att du ska söka till saker! ;)

Kortet är ännu vackrare i verkligheten. Jag älskar det.
Kram!

Nina sa...

Håller tummarna för att du går vidare!! Mera Ewonne åt folket, liksom, hihi! ♥

Ljuvligt vackert kort!

KRAM!

Camilla Ekman sa...

Åhhh, jag älskar kortet Ewonne!! Superduperelegant!