fredag 16 maj 2008

Två nya kort gjorda!

Det ena vet jag har kommit fram eftersom det överlämnades personligen till en som slutade på jobb. Sen det andra är jag lite osäker på eftersom jag inte hört något, men jag får väl lita på att posten har skött sig och kortet har hittat fram... Det var till lilla syster yster som fyller 33 idag! Grattis!!!

Framsidan på kortet till Peter såg ut så här!

Det här är insidan när den är uppvikt, i presentkortsfickan
ligger det ett presentkort på 1500:- till mc-butiken här i stan.
Och så då kortet till syster yster!

//Ewonne

5 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Urläckra kort! Du har verkligen lyckats med kortet till mannen! Tycker att det är svårt med kort till killar! Systers kort var jättevackert!!! Ha det gott!

Petraso sa...

Kul jag kunde inspirera till nu sticker du!!!

Vilken läcker bakgrund tema !!!! Så Jäkla Läckert Kort!!!!!

Blir helt lyrisk över dina fina kort!!! och Lo lika kul att kolla din blogg varje gång!!!!


Kram

Deborah sa...

All of you layouts are fabulous! Your work is so unique and stunning! Queen of scrapping! Take care! Deb

Scrapangel sa...

"grattis" är underbart. Gillar verkligen hur du har blingat upp rubriken =)

netha sa...

Urfina kort, jag älskar det första!