fredag 28 september 2007

Back in business :o)

Vi kom hem sent i måndags kväll och sedan dess har jag inte varit människa... Har gått omkring som en zombie och varit konstant trött. Till råga på det så låg jag ju efter med en veckas jobb så det har knappast varit lugnt där heller.... Men jag ska försöka vila upp mig i helgen som kommer, det är så skönt att det är fredag idag!
Men veckan i Egypten var bra. Som vanligt bara sol och ca 37 grader i skuggan, där jag spenderar den mesta av min tid ;o) Det blev en massa foton tagna och jag lägger upp ett litet urval här i bloggen för er som vill se! Har dock inte redigerat dem något, det får bli en senare uppgift när jag känner mig lite piggare igen.

Jessica på krigsstriden första dagen på stranden

Jessica och Janne lapar sol!
Utsikten från vårt hotellrum

Ibland blir man trött på solen :0) Jenny (sösta mi) gömmer sig under handdukarna!

På snorklingsturen hade besättningen roligt och klädde ut Jenny med
hopvirade handdukar!!!

Snorklare i sikte! Här ser nu ju själva hur fint vattnet är i Egypten!!!

Det är tröttsamt att vara ute med båt! Här ligger
Filip och tar sig en tupplur i fören!

Efter en vecka börjar barnen tröttna på att bli fotade
jämt och ständigt ;o)

Janne i väntan på att bussen ska komma och hämta oss
för hemfärden till Sverige!!!

Då ska jag bara bli klar att framkalla alla bilder jag tagit så att jag kan scrappa dem! Måste bara hitta orken igen....

Ha det så bra!
Kram Ewonne

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen hem!
Det ser ut som om ni har haft det jättehärligt!
Jag skulle också gärna vilja åka till Egypten...

Kram
Mette