måndag 21 april 2008

Pysselträff....

var jag på igår!!! I Kolbäck utanför Västerås. Och jäklar vad roligt jag hade... Hade bara träffat AMA innan igår men nu har jag fått möta 18 st superrara och trevliga tjejer till!!! Jag trodde inte att jag skulle få så mycket gjort, men jag blev klar med mitt BodaBorg album som ska ligga på jobbet. Har inte fotat det så såvida ni inte åker ner på jobb och tittar på det så kommer ni inte att få se det. Det var ju inte något jätteavancerat album därför kunde jag göra det på träffen, då man är ganska disträ ändå ;o)

Lite foto tog jag också under dagen men det finns inte en chans att jag kan lägga upp alla men ett litet urval kommer här! De är inte i kronologisk ordning men det ska ni väl överleva!!!
Här är Visper, Emrika, Elina, Åsa 72 och Zimla.

AMA demonstrerar hur man viker till ett minialbum.

Pysselbord fullt med Pysslingar.
Närmast från vänster sitter Annapanna8 och Irena.

Här är Alexmamma, Elisabet_ , Åsa72 och Zimla.

Trollmor har av någon anledning en konstig grimas
och jag kommer inte ihåg varför!

Elina packar för att åka hem till Stockholm.

Elisabeth5 och Ele från Göteborg, Elina i mitten....

Det var inte bara pysselträff utan även frisörsalong.
Det är annapanna som friserar AMA.

På vägen hem så körde jag förbi Hjälmaresund och jisses vad vackert det var med solnedgången i vattnet. Som tur var hade jag ju kameran med mig och var bara tvungen att stanna och ta lite kort, här är ett av dem!
Är det inte vackert så säg....

//Ewonne

Inga kommentarer: