måndag 28 april 2008

En liten LO

på Fille fick jag gjort igår. Gjorde en på Jessica innan dess men den får ni inte se än... :o) Håller på med en till om Jessica men den är inte riiiiktigt klar än så den lägger jag upp en annan dag.

Imorgon är det dags för scrapträff med Anna I och Anna H igen! Ser fram emot våra träffa för visst e det kul att sitta och pyssla med andra!!!! Förhoppningsvis är jag på G att dra ner Jennie lite i träsket också ;o) eller hur tjejen?

Idag på lunchen fick jag åka iväg och köpa en ny trådlös telefon för min hemtelefon hade stendött. Men jag fick tag på en söt ny telefon...! Röd och fin e den ♥


See ya!!!
//Ewonne

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ahaaaa!!?
Var det därför du inte svarade härom dagen då?

Fast vet du om att din mobil tydligen inte heller mår riktigt bra för jag skickade ett sms när du inte svarade hemma. *retas*

Rackarns snygg LO - som vanligt.

Men det saknas en Anna på träffen ju... Anna G!! *pekar på mig själv*

Sköt om dig snyggo.
Höres.

KrAMA

Anonym sa...

Haha!!

Jag skrev fel webbadress.

Pyssel.net istf min egen?! *asg*

Snacka om att man hänger där för mycket eller?

Tjing Kong - apstång.

Anonym sa...

Jo, börjar jag så lär jag sugas ner i träsket och aldrig ta mig upp:) Och jag som inte har några laster...HA!

maxell sa...

Härligt rockig LO med vit bas och två coola accenter.

Läcker telefon med. :)