tisdag 15 april 2008

Om jag var en pirat....

skulle jag tydligen heta...



My pirate name is:


Black Anne Read



Like anyone confronted with the harshness of robbery on the high seas, you can be pessimistic at times. Even through many pirates have a reputation for not being the brightest souls on earth, you defy the sterotypes. You've got taste and education. Arr!

Get your own pirate name from piratequiz.com.
part of the fidius.org network


Hittade detta lilla test hos ANNAANNA och fick fram vilket namn jag skulle ha om jag hade varit en pirat på de sju haven ;o) Inte för jag haft nån större lust att vara det någon gång, men man vet aldrig vad som händer när man en dag vandrar vidare *ler*

Nä nu ska jag återgå till mitt städande i pysselvrån, för tro det eller ej men det är faktiskt stökigt där igen. Kreativt kaos kallas det visst ;o)

Ewonne ♥♥

Inga kommentarer: