fredag 14 augusti 2009

Äntligen fredag!!!

Ikväll blir det fortsatt organisering där hemma! Mitt svarta dymoband tog slut mitt i allt igår, så idag blev det till att köpa nytt på lunchen... Var även inne på Åhléns för att köpa några fler förvaringslådor, de har ganska bra pris på dem nu!

Det ska bli så skönt när det är klart där hemma så att man kan sätta sig och pyssla i lugn och ro! Ni ska se min "att göra" lista just nu, när det gäller pyssel... Den är INTE liten!!!! Så jag får verkligen hoppas att jag kommer in i ett flow när jag väl sätter mig, för annars vet jag inte hur jag ska få ihop det!?

Men nu får jag snart åka hem för dagen, det är fortfarande sådär semesterlugnt på jobb, så tiden går inte så fort på dagarna! Det är mycket bättre när man har mycket att stå i!
Jag gjorde förresten ett kort på studiecirkeln förra torsdagen, men det har jag inte fotat än, och sen har jag gjort ett kort till Kortskissen som startat upp igen på Måndag, men det kan jag ju då av naturliga skäl inte visa upp förrän dess ;) Så liiiite pysslat har det ju faktiskt blivit!

Inga kommentarer: