fredag 15 februari 2008

Renovering pågår!

Eller snarare uppdatering av min pysselhörna... Jag var lite trött på oredan och eftersom jag inte fick några hyllor uppsatta förrän min vägg var tapetserad (vi köpte tapeter för typ ett halvår sedan) så tänkte jag att jag fick göra slag i saken. Dock vågar jag inte tapetsera själv och eftersom det ändå kommer att komma en massa hyllor och så på väggen kände jag att det räckte med att måla den. Detta bestämde jag mig för igår och nu är det snart klart! Det brukar gå undan när jag väl bestämmer mig ;o)
Lägger in lite bilder på min renovering så att Janne kan följa det på håll!

Bild 1: Här har jag provmålat och spacklat lite. Ni kan ju själva se vilken oreda som råder i min vrå.

Bild 2: Här har jag kommit så långt som att plocka ner hyllorna!
Bild 3: Här är första strykningen av väggen klar!
Bild 4: Väggen målad, sedan var jag nere på Cheapy och köpte mig en väggdekoration, det går dock inte att få en bra bild, i verkligheten smälter den in mycket bättre och det ser inte lika plastigt ut som här. Har även börjat flytta tillbaka möbler. Men nu blir det inte mer gjort förrns i morgon. Då ska jag upp med lite hyllor och en stoooooor sortering av mina scrapgrejor ska göras. Inte heller mappvagnen ska tillbaka. Det ser så rörigt ut med den. I stället ska jag ha mina papper i Cropper Hopper mappar tänkte jag!
I morgon kommer det en uppdatering med bilder om hur det framskrider!

//Ewonne

3 kommentarer:

Turid Mari sa...

Så fint du får det :)
Åh.. Vil så gjerne ha et hobbyrom æ og, men vi bor bare i ei lita leilighet uten ekstra soverom, så det blir ikkje før æ finn mæ nån ting nytt!!

Ha ei koseli helg i ditt nye rom da :)
Klem fra Turid.

Zarah sa...

Åh vad fint du har det, och vilken härlig vägg! :D

Anonym sa...

Jättefin!
Härlig färg, och väggdekorationen är superfin! =)

KRAM Leelo