torsdag 28 februari 2008

Något har jag gjort...

3 st los närmare bestämt, men ingen av dem är fotograferad så det gör jag i helgen och sedan lägger jag upp dem här för allmän beskådan. På tal om fotografering förresten. Idag var jag med jobbet ner till ishallen för att fotografera hockeyträningen inför årets möte mellan vår firma och en byggfirma här i stan. Inte direkt någon jätteuppslutning vart det, 4 st dök upp för att träna!!! Det är väl bara att hoppas på att de andra är så duktiga att de inte behöver träna inför matchen ;o) Undrar var den andra firman har fått alla sina talanger ifrån???
Men i alla fall.... Jag tog 450 bilder och nu när jag sitter och tittar på dem på datorn så har jag lyckats få fram 10!!!! st som jag tycker är ok... Allting är såååååååå suddigt... Nu måste jag ta mig i kragen och försöka lära mig mer om min kamera.

Här är några prov på hur det blev. Ska fixa till dem lite mer i PS tänkte jag men det orkar jag inte idag. Kanske blir det lite tid till det i helgen!!!Robban, Danne och Jukka.

Kalle och en av motståndarna.

Jukka och Kalle.
Robban.

Kalle.

Ja ni ser själv, av 450 bilder är detta några av det bästa... Nu ska det pluggas kamerainställningar!!!

//Ewonne

Inga kommentarer: