onsdag 5 december 2007

Utmaning 13!

Vårt lag vann även den!!! Ännu en gång bidrog Deleelsia/Jennie till vinst! Hon är sanslöst duktig på att göra kort, och kortet hon vann med var i mina ögon det klart finaste i hela stafetten alla kategorier!! Kika in i hennes blogg och titta på det vet jag!
Det är knappt jag vill lägga ut mitt eget kort i jämförelse med hennes eftersom ängelstämpeln är samma som på hennes kort men hon har ju använt den på ett så otroligt mycket mer kreativt sätt!!!

Nu väntar vi bara på att det ska avslöjas vem som vunnit hela stafetten, men efter alla vinster vi haft nu så känns det som om vi ligger bra till i alla fall!

Utmaningen denna gång var "Less is more" så jag försökte hålla det så rent jag kunde utan att det skulle kännas allt för tomt :o)


//Ewonne

Inga kommentarer: