onsdag 9 juni 2010

Detta trodde jag nog inte själv!

Ja, att jag skulle uppdatera bloggen med något pyssligt, men dra mig baklänges, nu händer det!

För några veckor sedan så var jag på pysselträff i Ärla, utanför Eskilstuna. Jag åkte dit för att få lite sällskap och trodde väl egentligen inte att jag skulle få något gjort, men Malin fick mig att ta med lite grand iaf, och det var väl tur för jag fick faktiskt gjort både ett kort och en layout när jag var där! Kortet har jag inte fotat men ni missar ingenting genom att inte se det så det är ingen fara ;)

Men sen fanns det en utmaning där man skulle inspireras av en bild, hade inga foton med mig själv, så jag lånade ett foto på Malins hund Vittra som jag scrappade och så här blev den till slut efter mycket stånk och stön, (man blir ringrostig ganska snabbt märkte jag!)


(Bilden är klickbar)

Problemet var väl mest att jag inte tyckte det var så jättekul när jag höll på men det är väl bara att avvakta lite till och se om lusten infinner sig igen, vilket jag verkligen hoppas att den gör!

Men förhoppningsvis blir det inte lika långt mellan blogginläggen igen! Jag håller tummarna för det iaf! Ha det gott (om det fortfarande finns någon som läser här)!!!

21 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Jodå, jag håller koll på dig! ;)

Även om du tycker att du är ringrostig, så tycker jag att layouten är supersnygg - härliga färger och underbara blomsterkluster!!

Kram,
Tett

Anne sa...

Utrolig flott layout, lekkert dekorert! :)

Papirdilla sa...

Joda, jeg følger med!:)

Jeg synes det er en veldig vakker LO. Nydelige farger og blomster!

Kjempekoselig å se en oppdatering fra deg:)

Klem,
Hanne

Unknown sa...

Här är en till som håller koll och saknar dina vackra alster!

Jag tycker layouten är underbar!! Hoppas du snart tycker det är roligt igen :)

Kram, Helena

Bettan sa...

Klart man håller lite koll som de andra säger ;-)
Jättekul att du har kunnat skapa igen och hoppas att din inspiration kommer tillbaka!
Layouten blev ju jättefin :)

purglede sa...

Så flott!!!
Søt hund:)

Cicci/Trollmor sa...

Klart man hänger kvar! Hoppet är ju det sista som överger en ;-)
Lo'en är kanonfin! Å inte syns det att du är ringrostig heller! Hoppas att du snart blir
r i k t i g t pysselnödig!!!!

Monica sa...

Blev så glad när jag såg att du hade uppdaterat din blogg :-) Layouten blev ju jättesnygg!! Hoppas du får tillbaka din pyssellust igen, du är en sådan insirationskälla :-)
Kram kram!

Malin ~ Lillpiga sa...

Klart vi håller koll! OCh layouten är skitsnygg, jag är glad att ha den i min ägo! :)

Nenne sa...

Klart jag läser!! blev glad när du uppdaterat!

Fiiin LO! Läckra detaljer, superfin färgkombo och titeln är ju briljant!

Kram1

Ann-Charlotte's blogg sa...

Jag tittar allt in hos dig ibland, roligt att du uppdaterat!
Sååå fin Layout...
Hoppas lusten snart kommer tillbaka, ibland måste man ge den lite tid :-)
Kramar

Muffin sa...

Jo du, så lätt ger vi inte upp! Du har definitivt inte tappat stinget - jättefin LO! Ha det gott, hoppas pyssellusten kommer tillbaka ordentligt! :)

Petra/Paradise sa...

En underbart fin lo du gjort vännen!
Det märks inte att din mojo är borta..
Men jag förstår hur jobbigt det måste kännas att inte ha skaparglädjen.
Nu under sommaren kan man dock förstå dig.
Vem tusan vill spendera tid i pysselrummet när man kan vara ute å mysa i det vackra vädret?!

KRAAAAAM

Susanne sa...

Oh va kul att se ett nytt alster från dig!!! O jättefint är det även denna gången!!

Anna sa...

Superfin scrap

Silje sa...

Så fin Lo du har laget!!

NuttesPyssel sa...

Snyggt kort! =)

Anonym sa...

wonderful post, thank you.

jonna sa...

När jag publicerat ett inlägg brukar jag gå till "Nästa blogg". Denna gång var nästa blogg din.
J.

God is dope sa...

Nice picture! Keep up the good work!

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg