söndag 28 december 2008

Hemma igen!

Igår kom vi hem från Skåne då. Det har varit en lugn jul, då jag inte varit riktigt frisk, hostig och halsont, men lugna jular är vad jag gillar!

Jag fick en MASSA julklappar i år. Flest av alla i familjen faktiskt, så jag måste ha varit riktigt snäll tror jag ;o) Men det beror nog lite på att barnen nästan bara ville ha pengar i julklapp, så de fick mest en massa kuvert.
Av Janne fick jag:
* extern blixt till kameran
* diffuser till blixten
* Singstar party
* 2 halsband och 1 par örhängen
av barnen fick jag
*knästrumpor
* over knee socks
* body lotion Naomi Campell
sen fick jag
* morgonrock
* morgonskor
* parfym Noa Le Fleur
* 4 vinglas
* en kaffekopp
* necessär och duschcreme - Hello Kitty
* Dagcreme
* 1200 kr

Så det blev lite paket iaf i år :o) Tokgillar min nya blixt, det blir enorm skillnad på bilderna man tar!!!!

Sen vart det lite tråkigare när vi körde hem.
Stannade vid en mack utanför Norrköping för att tanka, väl där så lyckades jag med konststycket att backa in i en annan bil, det vart en liiiiiiten buckla i killens bil och på min egen skrapades det av lite lack så nu kan man väl räkna med höjd försäkringsavgift.
Men jag såg helt enkelt inte honom på grund av att han smög in bakom mig och stängde av bilen och mina sidospeglar vart så jäkla smutsiga att det knappt gick att se något i dem, framför allt som det var kolsvart ute på den sidan om bilen! Jag skulle bara flytta mig för en bil som var färdigtankad och skulle backa ut.....
Varför stannade jag inte på macken innan som jag tänkte först???? Dumt, dumt, dumt. Men det är väl sånt som händer och inte mycket att göra åt nu!

Men nu ska vi ut och se om det är någon rea här i stan!

God fortsättning på er alla!

//Ewonne

Inga kommentarer: